به‌ نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته است گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ را با ابعادی مشابه گلکسی نوت ۷ راهی بازار کند.

این روزها گزارش‌های متناقض زیادی در مورد گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ منتشر می‌شود و سیل شایعات و خبرها در مورد این پرچم‌دار همچنان ادامه دارد. هفته‌ی گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ نقشه راه به‌روز شده‌ی خود را به تولیدکنندگان باتری ارائه داده است که شامل تولید باتری‌هایی با ظرفیت ۳۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت و ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ساعت می‌شود. این دو باتری به ترتیب برای گلکسی اس ۸ معمولی و گلکسی اس ۸ پلاس در نظر گرفته شده‌اند. اما امروز هم گزارش جدیدی در این رابطه منتشر شده است.

بنا به گزارش جدیدی که از جانب کره‌ی جنوبی رسیده است، گلکسی اس ۸ از نمایشگری ۵.۷ اینچی بهره خواهد گرفت و باتری این محصول ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. همچنین در این گزارش اشاره شده است که گلکسی اس ۸ پلاس صفحه‌نمایشی ۶.۲ اینچی خواهد داشت و ظرفیت باتری این مدل ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی نوت ۷ نیز مجهز به باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بود. باتری‌های در نظر گرفته‌ شده برای گلکسی اس ۸ با توجه به گزارش‌ها، توسط سامسونگ SDI و Murata ژاپن تولید خواهد شد.

شاید سامسونگ تصمیم گرفته باشد آنچه در مورد گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج انجام داده است، در نسل بعدی پرچم‌دار خود تکرار کند. در هر صورت باید گفت تا به این لحظه هیچ‌یک از این جزئیات توسط سامسونگ به‌ صورت رسمی تأیید نشده است و برای قضاوت در این مورد، بهتر است کمی صبر کنیم؛ چرا که به‌ احتمال زیاد به‌ زودی اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی اس ۸ منتشر خواهد شد.