هواوی تعداد محدودی از هواوی میت ۸ را با امضای لیونل مسی، ستاره‌ی تیم فوتبال بارسلونا روانه‌ی بازار کرده است. تنها تفاوت این نسخه از Mate 8 با نسخه‌ی معمولی در حک شدن امضاء مسی در پشت دستگاه می باشد.
هواوی با امضائ مسی

هواوی برای آنکه برند خود را نزد کاربران مختلف محبوب‌تر کند و کاربران بیشتر این برند را شناخته و به محصولات آن اعتماد کنند، از افراد معروف شامل بازیگران یا ورزشکاران استفاده می‌کند. در تازه‌ترین اقدام این شرکت، نسخه‌ی محدودی از گوشی Mate 8 با امضاء لیونل مسی، فوتبالیست معروف تیم بارسلونا تولید و عرضه شده است. تنها تفاوت این نسخه‌ی محدود با نسخه‌ی معمولی از Mate 8 در امضاء مسی است و مشخصات فنی هر دو گوشی یکسان است. تنها ۵۰۰۰ دستگاه از این نسخه تولید شده و زیر لوگوی هواوی در پشت دستگاه از شماره‌ی ۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰ شماره‌گذاری شده است. نسخه‌ی مسی از هواوی میت ۸ به بالاترین سخت‌افزار از مدل‌های این گوشی مجهز شده است.

این نسخه دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است و با قیمت ۶۷۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. گفته می‌شود تمام نسخه‌ی تولید شده از این گوشی بلافاصله در بازار چین به فروش رسیده است و حالا برای خرید آن باید بهای بیشتر از قیمت استاندارد آن پرداخت کنید. این گوشی دارای نمایشگر ۶ اینچ با رزولوشن 1080p و پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای Kirin 950 است. در قسمت جلوی این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسل و در پشت آن دوربین ۱۶ مگاپیکسل قرار دارد. سنسور اثر انگشت و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. پیش از این، اوپو، دیگر تولیدکننده‌ی چینی گوشی‌های هوشمند، نسخه‌ی خاصی از گوشی OPPO R9 را با امضا مسی عرضه کرده بود.