ال‌جی از اولین تلویزیون مجهز به نمایشگر ۸۸ اینچی اولد با رزولوشن 8K رونمایی کرد. این تلویزیون در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد.

پس از آنکه تلویزیون‌هایی با رزولوشن 4K و پشتیبانی از فناوری HDR به یک استاندارد در دنیای تلویزیون تبدیل شدند، حال کمپانی‌ها در صدد ارتقاء کیفیت و قابلیت محصولات با عرضه‌ی نمونه‌های جدید هستند. ال‌جی در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه CES 2018 اولین تلویزیون اولد ۸۸ اینچی خود را با پشتیبانی از رزولوشن 8K رونمایی کرد. تلویزیون جدید ال‌جی را باید بزرگ‌ترین پنل اولد با رزولوشن 8K خواند که تا به امروز تولید شده است. ال‌جی اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون جدید خود ارائه نکرده است.

پیش از این بزرگ‌ترین تلویزیون اولد ال‌جی یک نمونه‌ی ۷۷ اینچی با رزولوشن 4K بود. ال‌جی بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ پنل‌های اولد در سایز بزرگ است که از این‌رو، این کمپانی کره‌ای دست بالا را در تولید پنل‌های اولد در اختیار دارد. همانطور که می‌دانید، سایر تولیدکنندگان تلویزیون‌ اولد نظیر پاناسونیک و سونی نیاز خود به پنل‌ اولد را از ال‌جی دیسپلی تأمین می‌کنند.

با توجه به اینکه سامسونگ بخش بزرگی از تمرکز خود را روی تلویزیون‌های QLED گذاشته؛ ال‌جی بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی پنل‌های اولد در جهان است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که QLED بسیار متفاوت با اولد است. ال‌جی برای حفظ برتری خود در حوزه‌ی تلویزیون‌ اولد سرمایه‌گذاری‌ گسترده‌ای نیز انجام داده تا در سال‌های آینده ظرفیت تولید خود را افزایش دهد. این کمپانی کره‌ای همچنین در پی افزایش ظرفیت تولید خود برای پنل‌ اولد با سایز کوچک است.