فلش مموری‌های جدید سن‌دیسک که از ارتباطات USB نوع C بهره می‌برند، در ظرفیت‌های مختلف عرضه می‌شوند و همچنین دارای ارتباطات USB 3.1 هستند.
سندیسک

USB نوع C به‌سرعت در حال تبدیل‌شدن به یک استاندارد برای درگاه‌ها و ارتباطات است، بنابراین جای تعجبی ندارد اگر شاهد سازندگان مختلفی باشیم که از USB نوع C در کامپیوترها یا تلفن‌های هوشمند جدیدشان استفاده کنند. البته باید بدانید که اگر از چنین محصولاتی استفاده می‌کنید، سن‌دیسک برای شما فلش مموری‌های جدیدی ساخته که دارای ارتباطات USB نوع C است تا بتوانید اطلاعات خود را ذخیره و به این دستگاه‌ها منتقل کنید.

سن‌دیسک فلش مموری‌های جدید را در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 رونمایی کرده است. این فلش مموری‌ها مانند مدل‌های استاندارد هستند و از گزینه‌های مختلف حافظه نیز بهره می‌برند. ارزان‌ترین آن‌ها از قیمت ۲۰ دلار با ظرفیت ۱۶ گیگابایتی شروع‌ می‌شود و در صورتی که به حافظه زیادی نیاز داشته باشید، مدل ۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۷۰ دلار وجود دارد که می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند.

طبق گفته‌های مسئولان سن‌دیسک، سرعت خواندن فلش مموری‌های جدید، ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه است. همچنین نکته‌ی جالبی که در مورد این فلش مموری وجود دارد، این است که این محصولات از سری دوئل درایو سن‌دیسک محسوب می‌شوند. با این حساب شما نه‌ تنها می‌توانید این فلش مموری‌ها را به درگاه‌های USB نوع C متصل کنید، بلکه درگاه دیگری نیز در طرف دیگر فلش مموری تعبیه شده است که به شما اجازه اتصال آن به درگاه USB 3.1 را می‌دهد.