گوگل کمپانی است که تقریباً در همه حوزه های مختلف فناوری شرکت دارد و سعی دارد در همه آنها سهم ویژه و بزرگی را بدست بیاورد. این کمپانی اخیراً با انتشار اطلاعات مربوط به یک پتنت، نشان داده است که در پی آن است تا هر جسمی را به یک صفحه لمسی که قابلیت دریافت دستورات مختلف را داراست تبدیل کند. گوگل نشان داده است که با استفاده از این فناوری حتی می توان از قسمتی از یک لباس هم به عنوان یک صفحه نمایش لمسی استفاده کرد.
اینترنت اشیاء

علاوه بر این به نظر می رسد این فناوری که با نام Interactive Textiles معرفی شده است در جهت رشد فناوری اینترنت اشیا و ایده تبدیل هر جسم فیزیکی به یک دستگاه قابلی کنترل، گام بزرگی محسوب شود. گوگل در توضیح این فناوری اعلام کرده است Interactive Textiles از شبکه ای از رشته های رسانا کمک می گیرد تا یک سنسور لمسی خازنی را ایجاد کند.

گوگل همچنین قصد دارد با استفاده از این فناوری یک سیستم شناسایی مشتریان را هم راه اندازی کند تا در هنگام ورود یک مشتری خاص در صورت لازم سیستم امنیتی ویژه ای تدارک دیده شود و به این ترتیب حفاظت از فروشگاه به روش های جدیدی صورت بگیرد. گوگل چندی پیش هم اطلاعاتی در مورد ایده جدیدی به عنوان ماشین های بدون راننده منتشر کرد که می تواند همچون ایده کمپانی آمازون برای رساندن بسته های پستی مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. با ترکیب این صفحات لمسی با این ایده، می توان کنترل دقیقی بر روی مشتریان صورت داد که هرکدام از آنها تنها بتوانند بسته مربوط به خود را دریافت کنند.